Креативна освіта як базова педагогічна позиція у вихованні
української ідентичності та загальнолюдських цінностей
Актуальність досвіду зумовлена активним різнобічним пошуком шляхів результативного втілення у практику роботи ціннісної парадигми виховання. Більше того, Концепція Нової української школи пропонує вживати поняття «освіта», «освітній процес» в їх сучасному розумінні, охоплюючи навчання, виховання і розвиток, саме це і підкреслило використання методів креативної освіти у вихованні особистості. Ознайомитися з досвідом роботи ►
Креативна освіта як базова педагогічна позиція у вихованні української
ідентичності та загальнолюдських цінностей. Медійний аспект
Принциповим у втіленні ідей досвіду є використання шоу-технологій та синтез телевізійних проектів, як елементу медіаосвіти, у виховному просторі. Така перевага зумовлена специфічними особливостями впливу шоу на масову аудиторію і дієвістю його стратегій у передачі інформації. У контексті досвіду, через видовищно-медійну форму роботи, яка сприйнятна і зрозуміла молоді, відбувається диференціація ознак жанру телевізійного шоу та презентація національно-ідентичних, соціально-ціннісних властивостей виховання. Ознайомитися з досвідом роботи ►
Зйомки в прямому ефірі програми «Харків online день» на телеканалі ОТБ, випуск «Кращі вчителі Харківщини». Вчитель 21-го сторіччя. Його знання, досвід та новаторство є основою для інтелектуального та загального становлення учня як успішної особистості. Про сучасну педагогіку у прямому ефірі програми "Харків online день" на телеканалі ОТБ
Витяг з інформації про досвід виховної роботи в областях України